Followers

Thursday, April 12

Assalamualaikum semua..
Bertemu kita kembali.. skrg jarang sgt update blog.. rindu nk merapu kat sini.. kat sini teman baik saya.. sbb die terima je ape saya cakap.. harap xde yang marah k.. sbb sini semua tentangku.. tak de tentang org lain (",)

Tu gambar terbaru anak dara saya.. bln 6 ni genap 3 tahun.. insyaallah tahun depan dah boleh masuk sekolah.. anak ibu dah besar.. kejap je masa berlalu.. dulu rasa kecik je lagi.. Marissa adalah teman saya.. xde die saya xboleh.. die nyawa saya.. tdo mlm xtgk die xboleh.. die mmg aktif sgt n nakal.. selalu gaduh.. gaduh2 sayang gitu..

dan gambar baby yang saya pegang tu Suri Yasmin Amani.. anak saudara saya.. anak kakak saya.. bln 6 nie setahun... kawan marissa la tu.. suri comel sgt.. n tembam.. sume tgk die mst geram.. 

sayang marissa, sayang suri...


No comments: